גולש/ת יקר/ה, הדפדפן בו את/ה גולש/ת (internet explorer) אינו מעודכן ואינו נתמך יותר. אתר זה נבנה בהתאמה לתצוגה בדפדפנים מודרניים. למידע נוסף ולשדרוג הדפדפן, לחץ/י כאן 
השימוש בדפדפן מיושן עלול לפגוע בחוויית הגלישה ולחשוף את המשתמש בו לסיכוני אבטחה חמורים, ומומלץ לעדכן בהקדם האפשרי.

ריהוט משרדי – לא רק במשרד

בין אם אתם עובדים מהמשרד ובין אם אתם עובדים מהבית, עבודה פרודוקטיבית ויעילה מתחילה בעמדת עבודה מתאימה. לשם כך עליכם למצוא את המיקום הנכון – הרחק מהסחות דעת פוטנציאליות, ובנוסף לבחור ריהוט משרדי איכותי ונוח. כדי לסייע לכם לבנות את פינת העבודה המושלמת, גם במשרד וגם בבית, בנינו את המדריך הקצר הבא.

שולחנות משרדיים ואיך בוחרים אותם

לכאורה אתם יכולים לנהל את יום העבודה שלכם ליד כל שולחן. אך בפועל, כדי שתוכלו לעבוד בנוחות וביעילות, שולחן העבודה נדרש לענות על כמה תנאים בסיסיים אך חשובים:

מימדים: בחרתם את המיקום האידיאלי לפינת העבודה שלכם? מצוין! כעת, עליכם לוודא שאתם בוחרים בשולחן במידות הנכונות. לכן, לפני רכישת השולחן בצעו מדידות מדויקות של השטח העומד לרשותכם.
גורם חשוב נוסף הינו מטרת השימוש של השולחן – האם אתם עובדים עם מחשב נייד או נייח? איזה ציוד נוסף יונח על השולחן? (מדפסת, שלוחת טלפון וכד'), האם אתם נדרשים לפרוס עליו לעתים ציוד נוסף, כגון תרשימים או ניירת? חשוב לוודא שאתם בוחרים בשולחן גדול מספיק כך שתוכלו לעבוד עליו בצורה נוחה ומרווחת, בנוסף לכל הציוד הנלווה.

מקומות אחסון: כדי שתוכלו לשמור על שטח עבודה נקי ומסודר, כדאי ששולחן העבודה יכלול גם עמדת מגירות או מקומות אחסון אחרים כגון שלוחה עם מידוף. כדי להקל עליכם במהלך היומיום הקפידו להניח את הפריטים הנמצאים בשימוש רב במגירות ובמדפים הנמצאים בהישג ידכם, ללא צורך לקום.

עיצוב: בבחירת שולחנות משרדיים יש להתחשב בקו העיצובי של סביבת העבודה כולה ולבחור בשולחן אשר יתמזג בה בצורה מוצלחת.
כך למשל למשרד צעיר ודינאמי יתאימו יותר שולחנות משרדיים בעלי קו עיצובי מינימליסטי וגמישות מירבית בתכנון ושינוי סביבת העבודה. לעומת זאת למשרד המרוהט בקו קלאסי, ייתכן ושולחן משרדי בגימור מעץ "כבד" ייתן מענה טוב יותר.
חשוב גם להתחשב בסקלת הצבעים הקיימת בסביבת העבודה ולבחור בגוון אשר ישתלב בה בצורה טבעית. לעתים כדאי דווקא להעז ולחשוב מחוץ לקופסא, כך למשל במידה וסביבת העבודה בעלת קו עיצובי מאוד שקט ומאופק, לעתים דווקא שולחן משרדי בעל גוונים עזים או עיצוב לא שיגרתי יוכלו "להקפיץ" ולהחיות את החלל כולו.

שולחן משרדי דגם פולה

התאמת כסאות משרדיים

לאחר שבחרתם את שולחן העבודה, תוכלו להתאים לו כסא מחשב, או כסא מנהלים, מתאים. כאן, חשוב להתייחס לא רק לעיצוב ולגודל אלא בעיקר לנוחות השימוש בכיסא. אחרי הכול,  על כיסא זה תשבו שעות רבות מדי יום, ועליו לתמוך בגופכם ולהגן על בריאותכם. לכן, בעת הבחירה בכיסא משרדי שימו לב לנקודות הבאות:

אפשרויות כוונון ארגונומיות: כדי שנוכל לשבת בצורה הבריאה לנו ביותר, חשוב שהכסא יהיה בעל אפשרויות כוונון ארגונומיות, אשר יאפשרו לנו להתאים את הכסא בצורה המיטבית. מומלץ לבחור בכיסא מחשב שיש לו את התכונות הארגונומיות הבאות:

  • תמיכה לומברית לגב התחתון
  • אפשרות כוונון של גובה ועומק המושב
  • אפשרות התאמת זווית וגובה המשענת
  • אפשרות כוונון של ידיות הכסא, לגובה ומומלץ אף לצדדים
  • מנגנון סנכרוני המתאים את הכיסא למשקל היושב.

עוד על ישיבה נכונה מול מחשב ניתן לקרוא פה.

מנגנון נדנוד: אומנם כבר התרגלנו לעבוד שעות ארוכות מול מחשב, אך הגוף שלנו עדיין זקוק לתנועה. לכן, מומלץ לבחור כיסא מחשב הכולל מנגנון נדנוד המאפשר לגוף שלנו תנועתיות רבה יותר לאורך היום.

עיצוב: גם כאן רצוי לבחור בכסא משרדי אשר משתלב היטב עם סביבת העבודה. יחד עם זאת כשזה מגיע לכסא מחשב – שיקול הנוחות גובר על שיקול היופי.
עוד על עיצוב כסאות משרדיים ניתן לקרוא פה.

כסא מחשב Clever

ולסיום – תאורה נכונה

ריהוט משרדי איכותי הוא התחלה מצוינת לבניית פינת העבודה הנכונה עבורכם. אך לצד זה, חשוב גם להתאים לפינת העבודה תאורה ההולמת את אופי העבודה שלכם. חשוב כמובן לוודא כי באזור העבודה תהיה תאורת תקרה שתפיץ אור בעוצמה מספקת, אך לעיתים קרובות יהיה צורך בגופי תאורה נוספים. אם למשל העבודה שלכם כרוכה בקריאה של ניירת רבה, מומלץ לבחור תאורת שולחן שתאפשר להאיר את הכתוב היטב. הבחירה בגוף התאורה תלויה במקום העומד לרשותכם ולנטייתכם האישית. אם אין די מקום על גבי השולחן, תוכלו לבחור בגוף תאורה המותקן על הקיר. כך או כך, מומלץ לבחור גוף תאורה שניתן לכוון בקלות על פי הצורך שלכם, ואם אפשר – גם לשלוט בעוצמת האור שלו.

לסיכום, פינת עבודה צריכה לשלב בין מיקום מתאים, ריהוט משרדי איכותי ונוח ותאורה מדויקת. היועצים שלנו ישמחו להתאים עבורכם את פינת העבודה המושלמת עבורכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון: 03-6138844.


לחצו כאן כדי לקרוא איך לעצב משרד קטן