גולש/ת יקר/ה, הדפדפן בו את/ה גולש/ת (internet explorer) אינו מעודכן ואינו נתמך יותר. אתר זה נבנה בהתאמה לתצוגה בדפדפנים מודרניים. למידע נוסף ולשדרוג הדפדפן, לחץ/י כאן 
השימוש בדפדפן מיושן עלול לפגוע בחוויית הגלישה ולחשוף את המשתמש בו לסיכוני אבטחה חמורים, ומומלץ לעדכן בהקדם האפשרי.

דגשים לעיצוב פנים וריהוט המשרד העסקי

המשרד הוא במקרים רבים כמעט הבית השני שלנו. אנחנו מוצאים את עצמנו מבלים בו שעות רבות משך כל יום. מסיבה זו חשוב מאוד שהמשרד יהיה מטופח ונעים שלא לומר נוח ומעוצב היטב על מנת שיהיה לנו נעים לשהות שם משך שעות העבודה הארוכות. עיצוב פנים למשרד זה בעצם השירות שכל משרד חייב על מנת שהמרחב יהיה נוח ונעים לעבודה.

עיצוב המשרד כולל התאמה של המשרד למטרות אותם הוא משרת תוך הקפדה על מראה נעים ועדכני בהתאם לאופי המשרד. נדמה כי ההגדרה הזו היא הגדרה ממצה ואכן זה מה שמעצבי המשרדים עושים.

משרד נוח הוא משרד עם תפוקה

כשאנחנו באים לעצב את המשרד, אנחנו חייבים לתת את הדעת לפרקטיקה ולנוחות של המשרד. אנו צריכים לבחור בקפידה ריהוט משרדי אשר גם ישתלב מצד אחד בעיצוב ובאווירת המשרד, אבל בראש ובראשונה – יאפשר לעובדים לשבת בנוחות מקסימלית על מנת לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר.

כסאות משרדיים אורתופדיים למשרד, שולחנות משרדיים מותאמים מבחינת גודלם וגובהם, ארונות מסודרים ומחולקים בצורה נוחה, על מנת שניתן יהיה לשלוט על כל הנעשה במשרד בקלות ובהישג יד, דלפק קבלה מזמין ונוח ובקיצור, כשזה מגיע לריהוט המשרד, כל פרט חשוב.

משרד נאה הוא משרד שהעובדים וגם הלקוחות נהנים לשהות בו

משרד מטופח ונאה הוא משרד שהעובדים נהנים לשבת שם ולבצע את עבודתם. משרד נאה גם ימשוך את הלקוחות שיאהבו את המקום ויעדיפו דווקא אותו בגלל העיצוב הנעים והמזמין שלו אשר יסייע להם להרגיש בבית. לעיתים, השינוי במראה החיצוני של המשרד מצליח לחולל גם שינוי עקיף מהבחינה העסקית ובמאזן הסופי בסופו של יום.

וילונות מעוצבים למשרד – להשלמת העיצוב

אם דיברנו על מראה מושקע ועל טיפוח המשרד, כדאי להוסיף גם את הנושא של וילונות למשרד. וילונות משרדיים עשויים לשדרג ולתרום רבות למראה של המשרד ולעיצוב הכללי שלו. אין ספק ששווה להשקיע גם בוילונות מתאימים בחלונות של המשרד או בדלתות על מנת שאלו ישדרגו את המראה של המשרד כולו.

מובן שהווילון אמור להתאים ולהתכתב עם כל שאר המרכיבים במשרד, כמו הרהיטים או מוצרי החשמל השונים. כשהווילון יתאים לחלל הוא יתרום רבות למראה הנעים והחם מצד אחד כמו גם לתחושת האינטימיות וההגנה על הפרטיות של הלקוח מצד שני. 

בנוסף, לווילונות תפקיד חשוב נוסף במקרים בהם עמדת המחשב נמצאת בסמוך לחלון מואר – לעמעם את האור החזק והישיר כך שלא ישתקף במסך המחשב.