גולש/ת יקר/ה, הדפדפן בו את/ה גולש/ת (internet explorer) אינו מעודכן ואינו נתמך יותר. אתר זה נבנה בהתאמה לתצוגה בדפדפנים מודרניים. למידע נוסף ולשדרוג הדפדפן, לחץ/י כאן 
השימוש בדפדפן מיושן עלול לפגוע בחוויית הגלישה ולחשוף את המשתמש בו לסיכוני אבטחה חמורים, ומומלץ לעדכן בהקדם האפשרי.

מערכת המתנה אנטיבקטריאלית – "סיוון"

מערכת המתנה תוצרת כחול לבן, מעוצבת ומודרנית, ולצד זה, בחזית חדשנות הישיבה המקומית והעולמית.

בעיצומה של מגפת הקורונה, התחלנו בתהליך פיתוח אינטנסיבי של מערכת המתנה חדשנית תוצרת כחול לבן, שמטרתה היתה להעניק פתרון הוליסטי למוסדות שמחפשים מצד אחד מערכת המתנה מודרנית ומעוצבת, ומצד שני מערכת המתנה שהחומרים ממנה היא עשויה עומדים בקריטריונים מחמירים בתחום הסטריליות מבקטריות וחיידקים.

לאחר מספר מפגשים וראיונות עם מעצבים תעשייתיים מבכירי התעשייה, חברנו לבסוף לצמד המעצבים ניל ננר ויפתח צדפי, לשניהם יחד ניסיון רב בעיצוב תעשייתי, עיצוב רהיטים, הכנה לייצור והפקדה של מוצרים רבים ומגוונים, והם גם מרצים באקדמיות העיצוב והאדריכלות המובילות בארץ.

MODERN INNOVATION COMBINED WITH ACCURATE DESIGN

יריית הפתיחה כללה תהליך אפיון שהתחיל במספר סיעורי מוחין רחבים. סקרנו את תחום פינות ההמתנה העולמי, תוך שאנחנו חולפים על פני מדינות מקור שונות, בתי עיצוב שונים, וגישות שונות לעיצוב פינות המתנה לארגונים.

ביצענו בחינה מדוקדקת של מהם הפרמטרים השונים בהם מעצבים ברחבי העולם יצרו בשנים האחרונות חדשנויות, והיכן עדיין יש מקום עבורנו לתת ערך חדשני לפיתוח מקומי שלנו כאן בישראל.

במהלך התהליך החלטנו שמערכת ההמתנה תהיה משולבת מפרופיל ברזל מכופף, שישולב יחד עם ספוג ייצוק שירופד בבד אנטי בקטריאלי.

היה חשוב לנו לבחור בחומרים שיהיו בעלי תכונות ומראה יוקרתי מצד אחד, ישדרו מודרניות וחדשנות מנגד, ולבסוף, גם יאפשרו פס ייצור סדרתי בתקציב מוגדר מראש, שייאפשר לתמחר את הפריטים באופן תחרותי.

ברמה העיצובית, החלטנו על מספר אלמנטים שיאפיינו את העיצוב הייחודי שלנו:

  1. עבודה עם פרופיל מתכת שטוח כמאפיין ייחודי למערכת הריהוט.
  2. יצירת מושב עבה יחסית, מאפשר לנו לשלוט היטב בנוחות הישיבה.
  3. הפרדת צבעים בריפוד נובעת מהגזרה, ומאפשרת משחק צבעוני וחומרי.
  4. כריות אליפטיות והתאמה ביניהן למתכת יוצרת תחושה של חיבור טבעי בין חומרי קשה לרך.
  5. מערכת חלקים מודולרית המאפשרת משחקים רבים באורך ומבנה הרהיטים.
  6. לריהוט יש מאפיינים צורניים מעט אנושיים, מעין מטאפורה שמייצרת תחושת נוחות גם במימד הרגשי.
  7. התאמת העיצוב לייצור בתעשייה המקומית שלנו – כריות הישיבה מיוצרות בהזרקת פוליאוריטן, הרפדות ועבודת המתכת מתאימות הן בכמויות קטנות והן בפס ייצור גדול.

גלגולים נוספים של המערכת שנזנחו בשלב התכנון הראשוני

התאמת המערכת לשימוש בבדים אנטיבקטריאליים

כאמור, חלק ממטרות פיתוח מערכת המתנה זו היו עמידתה בתקנים אנטיבקטריאליים לשטחיפ ציבוריים. על כן פיתחנו את המערכת הנ"ל כך שמרבית שטח המגע של היושב עם המושב והגב יהיה עם הריפוד ולא עם משטחים אחרים. התאמנו את המערכת לכך שנוכל לרפדה באופן מלא בבד אנטיבקטריאלי תקני, מה שהופך אותה במרבית חלקיה לאנטיבקטריאלית. שימוש במערכת זו בשטחים ציבוריים, שהם שטחים לא מפוקחים עם סיכוני הדבקה גבוהים, אמור, על פי מחקרים, להקטין בהדבקה המונית של מחלות חיידקיות או ויראליות, ולהקטין התפשטות של מחלות ומגפות, כגון מגפת הקורונה.

שמירה על תווי התקן הכלליים של מפעלי 2SIT

כידוע, 2SIT עובדת עם הארגונים הגדולים בישראל ומחויבת לתווי תקן ואיכות בינלאומיים קפדניים – כל מוצרי החברה עומדים בתקנים מובילים אצל יצרני הריהוט, כמו, ANSI BIFMACATAS והמפעל עומד בתקני , ISO9001 ו ISO14001.



עובדה זו חייבה אותנו לפתח מוצר שיעמוד גם הוא בסטנדרטים של תקנים אלו, והתחשבנו בשיקולים אלו כחלק מתהליך הפיתוח.

התוצר הסופי – מערכת המתנה העומדת בדרישות עיצוביות קפדניות, לצד עמידתה בדרישת השוק לבשורה בתחום המוצרים האנטיבקטריאליים ואנטי ויראליים, והכל – בייצור ישראלי כחול לבן.