גולש/ת יקר/ה, הדפדפן בו את/ה גולש/ת (internet explorer) אינו מעודכן ואינו נתמך יותר. אתר זה נבנה בהתאמה לתצוגה בדפדפנים מודרניים. למידע נוסף ולשדרוג הדפדפן, לחץ/י כאן 
השימוש בדפדפן מיושן עלול לפגוע בחוויית הגלישה ולחשוף את המשתמש בו לסיכוני אבטחה חמורים, ומומלץ לעדכן בהקדם האפשרי.

כסא מנהלים – זה לא רק צריך להיראות טוב

אנחנו מבלים הרבה זמן בישיבה על כסא. למעשה רוב שעות הערות שלנו עוברות עלינו בישיבה: החל מכסא תלמיד, כסא סטודנט, כסא מחשב, ולבסוף – השלב האחרון באבולוציית הכסאות המשרדיים – כסא המנהלים. כשאנחנו כבר מגיעים לעמדה ולמקום בחיינו בו אנחנו עוברים מכסא משרדי פשוט לכסא מנהלים, אל לנו לעשות את המעבר בחיפזון, אלא לנצל את ההזדמנות לשדרוג אמיתי באיכות חיינו ובשמירה על בריאותנו. לצד זה סביר להניח (או לפחות נוכל לקוות) שגם נראה הרבה יותר מרשימים כשאנחנו ישובים בכסא המנהלים החדש שלנו. 
אכן, בחירת כסא מנהלים היא משימה שאין להקל בה ראש.

נתחיל מהצבע – האם אנחנו רוצים לשדר סמכותיות מאופקת, שמרנית מעט ונשב על כסא מנהלים שחור, או אפור כהה, או שמה ננצל את ההזדמנות לקריצה שובבית קטנה, לאמירה נונקונפורמיסטית, ונשב על כסא מנהלים בצבע צהוב בננה? אבל אולי דווקא הפונקציונליות תכריע, ונבחר בגוון כהה שיסווה טוב יותר את כתמי הקפה שיתווספו לכסא במרוצת השנים?
כך או כך, הצבע הוא רק ההתחלה בתהליך בחירת כסא המנהלים המושלם עבורכם.

עיצוב הכסא – האם נלך על כסא מנהלים מאסיבי ושמרני, כזה שמשדר גודל ועוצמה, ושכיף לשקוע לתוכו בעודו עוטף אותך היטב (לרוב בריפוד עור)  מכל הכיוונים? או שמא נלך על קו מינימליסטי ועכשווי ונבחר בכסא מנהלים מודרני בקווים נקיים וגב רשת אלגנטי (וגם יעיל בחום הישראלי!).

כסא מנהלים כסא מנהלים פוקוס גבוה – יופי ונוחות יכולים ללכת יחד

עכשיו הגענו לחלק החשוב באמת – נוחות.
בסופו של דבר הצבע, סוג הריפוד, או עיצוב הכסא, לא משנים דבר אם הכסא לא נוח לכם.
כבר יצא לנו להכיר מנהלים של חברות ענק, שישבו דווקא על כסא מחשב ארגונומי ולא על כסא מנהלים. למה? כי זה הכסא שהיה להם הכי נוח, וכי הם הגיעו כבר לעמדה שבה הם לא צריכים להוכיח שום דבר.

כשזה מגיע לבחירה הסופית בין עיצוב לנוחות – הנוחות לוקחת בגדול וחשוב לבחור בכסא שיעניק בראש ובראשונה תמיכה ארגונומית מקסימלית לגוף. לגוף שלנו הכוונה – שכן הכל תלוי במבנה האישי של כל אחד מאתנו, וכסא שנוח לאחד לא בהכרח יהיה נוח גם לאחר.
בשאיפה שאצלכם הבחירה בין הנוחות ליופי לא תהיה דרמטית ויתמזל מזלכם למצוא כסא מנהלים שגם מתאים לכם עיצובית, וגם יהיה ארגונומי ונוח.

נקודת מוצא טובה להתחלת המסע לאיתור כסא המנהלים המושלם עבורך היא בקטלוג כסאות המנהלים שלנו, ממש כאן