גולש/ת יקר/ה, הדפדפן בו את/ה גולש/ת (internet explorer) אינו מעודכן ואינו נתמך יותר. אתר זה נבנה בהתאמה לתצוגה בדפדפנים מודרניים. למידע נוסף ולשדרוג הדפדפן, לחץ/י כאן 
השימוש בדפדפן מיושן עלול לפגוע בחוויית הגלישה ולחשוף את המשתמש בו לסיכוני אבטחה חמורים, ומומלץ לעדכן בהקדם האפשרי.

לא מה שחשבת – הסיבות בגללן חשוב לקנות כסאות משרדיים מתוצרת הארץ

נכון, חינכו אותנו מגיל צעיר שחשוב וכדאי לקנות מתוצרת הארץ, אבל ככל הנוגע לכסאות משרדיים הסיבות לקניית כסאות משרדיים מתוצרת הארץ רבות ומגוונות הרבה מעבר לפטריוטיות ישראלית (אם כי גם זו כמובן לא מזיקה).

למה חשוב לקנות כסאות משרדיים המיוצרים בארץ

למרות הפונקצינליות והכותרת הזהה, קיימים הבדלים רבים בדרישות והצרכים בין הכסאות המשרדיים בארץ לבין הכסאות המשרדיים במדינות אחרות.
בואו ניקח למשל את אירופה לצורך ההשוואה –

ארגונומיה

על פניו מבנה הגוף שלנו ושל האירופים זהה, וכן גם הדרישות הארגונומיות, נכון? לא נכון. הסיבה היא כי ישראל הינה בין המדינות המובילות בשעות העבודה בקרב מדינות ה – OECD, עם ממוצע של 40.6 שעות עבודה שבועיות – מה שאומר הרבה יותר שעות ישיבה על כסא משרדי (בהשוואה נניח לעמיתנו ההולנדי עם 29 שעות שבועיות, או לעמיתנו הגרמני עם 34.45 שעות שבועיות), ומכאן החשיבות הקריטית של תמיכה ארגונומית נכונה לבריאותנו.

לא משנה אם אנחנו עובדים כקופאים בסופר מרקט, מתכנתים בחברת היי טק, פקידי שומה במס הכנסה או מנהלי עסק. כולנו יושבים שעות מרובות על כסאות משרדיים, הרבה יותר מעמיתנו באירופה. כדי שנשמור על בריאותנו לא נוכל להסתפק בתכונות ארגונומיות בסיסיות, אלא נשאף לכסאות משרדיים בעלי תכונות ארגונומיות מתקדמות יותר, כגון: תמיכה לומברית מתכווננת, כיוון חוזק הנדנוד, התאמת ידיות הכסא ב – 3 מישורים ועוד. כסא אורטופדי המספק תמיכה נכונה לגוף יסייע לנו לשמור בצורה מיטבית על בריאותנו (אחרת איך נוכל להנות בסופי השבוע…?).

אקלים

בעוד שבאירופה הקרירה כסאות מנהלים מעור מתקבלים היטב ואף מהווים סמל סטטוס, כל מנהל ישראלי יוכל להעיד עד כמה שזה לא נעים, שלא לומר דביק, להתיישב על כסא כזה לאחר שחזרת למשרד מפגישה בחום הישראלי הלוהט של יולי אוגוסט.
בישראל עם האקלים הים תיכוני נעדיף תמיד כסאות משרדיים בעלי בדים נושמים ומאווררים.
אין פלא שאצלנו כיסאות מחשב בריפוד בדים נושמים וסופגי זיעה, וכסאות עם גב רשת מאוורר, פופולריים ונוחים לנו הרבה יותר מכסאות מאסיבים מרופדי עור או דמוי עור. בייחוד בקיץ.

מגמות עיצוב

כאן באמת שיש הבדל בין מדינה למדינה, אבל אם ניקח את ישראל הצעירה והמתקדמת עם ה"חוצפה הישראלית" ביחס נניח לאנגליה השמרנית יותר, ברור שההבדלים יבואו לידי ביטוי גם במגמות העיצוב של הכסאות המשרדיים בכל אחת מהארצות. קשה לעשות הכללה, אבל באופן כלללי מגמות עיצוב בכסאות המשרדיים הישראלים נוטים יותר לכיוון המודרני, הדינאמי והם יהיו לרוב פחות מאסיביים ופחות שמרניים בעיצובם ממקביליהם האירופאים. בכל זאת מעצמת הייטק.

ההעדפה הברורה – לקנות כסאות משרדיים מתוצרת הארץ

כסאות משרדיים המיוצרים בארץ, על ידי חברה ישראלית, מטבע הדברים יהיו מותאמים בצורה אופטימלית לאופי והאקלים הישראלי, הן מבחינת הריפוד תואם האקלים הישראלי (בדים אווריריים וסופגים יותר), הן מבחינת הארגונומיה המתקדמת המתאימה לשעות העבודה הממושכות הנהוגות בארץ, והן מבחינת העיצוב ההולם את הרוח והאופי הישראליים.

ובונוס נוסף – כשאנחנו קונים ריהוט משרדי  מתוצרת הארץ אנחנו יודעים שיש לרהיט הזה בית, והוא קרוב וזמין אלינו כך שנוכל לקבל מענה מהיר בכל בעיה ובכל שאלה מהאנשים שמבינים אותנו הכי טוב – ישראלים כמונו.