גולש/ת יקר/ה, הדפדפן בו את/ה גולש/ת (internet explorer) אינו מעודכן ואינו נתמך יותר. אתר זה נבנה בהתאמה לתצוגה בדפדפנים מודרניים. למידע נוסף ולשדרוג הדפדפן, לחץ/י כאן 
השימוש בדפדפן מיושן עלול לפגוע בחוויית הגלישה ולחשוף את המשתמש בו לסיכוני אבטחה חמורים, ומומלץ לעדכן בהקדם האפשרי.

כסאות משרדיים – לא מה שחשבתם

הקונוטציה הראשונה שעולה בראש של כולנו בהקשר של כסאות משרדיים היא ובכן…משרד (אורות ניאון, שטיח מקיר לקיר, דלפק קבלה, מחשבים וכו').
אבל אם נעז וננסה לחשוב מחוץ לקופסא, ייתכן שיפתחו לפנינו בקטגוריית הריהוט המשרדי גם לא מעט הזדמנויות לעיצוב ייחודי ושונה, עם קריצה, עבור עיצוב הבית שלנו.

כך למשל כורסאת ההמתנה קפרי אכן תשתלב היטב בפינת ההמתנה של המשרד שלכם, אבל אם  תחשבו קצת מחוץ לקופסא בהחלט תוכלו גם לדמיין אותה משתלבת נפלא גם בפינה של הסלון הביתי שלכם.

כורסאת המתנה קפרי – לא רק למשרד!

ועד כמה האורחים לארוחת ערב אצלכם בבית ישמחו לשבת על כסא ארגונומי מעוצב במקום כסא אוכל רגיל? למה שלא תבדקו בעצמכם?

כסא לחדר ישיבות – Gliss.  יש מצב שהאורחים ישארו לשבת עוד הרבה זמן אחרי הארוחה.

ואולי הרהיט שאתם מחפשים כדי להקפיץ את עיצוב המרפסת' או הגינה' הוא דווקא ספסל המתנה צבעוני ועמיד במיוחד? ספסל המתנה ורונה למשל עומד בסטנדרטים של אנטי ונדליזם כך שהגיוני שלא יפגע ממשחקי הכדור של הילדים, לשלשת ציפורים או גשם וגם יוסיף נגיעה של צבע עז.

ספסל המתנה ורונה – עמיד אפילו בפני הילדים

אנו מזמינים אתכם לשוטט בקטלוג הכסאות המשרדיים, או לבקר באולם התצוגה שלנו ולבחון את הרהיטים המשרדיים גם מזווית מעט שונה. מי יודע, אולי שם בין כל שלל כסאות המחשב ופינות ההמתנה מתחבא בדיוק אותו פריט עיצובי ייחודי שכל כך חיפשתם עבור הסלון שלכם.