גולש/ת יקר/ה, הדפדפן בו את/ה גולש/ת (internet explorer) אינו מעודכן ואינו נתמך יותר. אתר זה נבנה בהתאמה לתצוגה בדפדפנים מודרניים. למידע נוסף ולשדרוג הדפדפן, לחץ/י כאן 
השימוש בדפדפן מיושן עלול לפגוע בחוויית הגלישה ולחשוף את המשתמש בו לסיכוני אבטחה חמורים, ומומלץ לעדכן בהקדם האפשרי.

כיצד לרהט את אזורי המשרד בצורה נכונה ומדוייקת לצרכים

קיימת חשיבות רבה לריהוט אזורים שונים של המשרד בהתאם לסוג הפעילות והאווירה הרצויה בהם. במאמר הבא נדבר על מספר רהיטים שיהפכו את המשרד שלכם לפונקציונאלי ופרודוקטיבי יותר.

פינת המתנה מעוצבת בכניסה למשרד
"אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני", והדבר נכון גם לגבי המשרד. במרבית המקרים המפגש הראשון של מבקרים ועובדים במשרד תהיה עם דלפק הקבלה ופינת ההמתנה, ולכן חשוב שהם יהיו אטרקטיביים במיוחד.
חשוב לרהט את פינת ההמתנה עם ריהוט מעוצב וארגונומי, שיאפשר ישיבה נוחה גם לפרק זמן ממושך במידת הצורך. אם מדובר על פינת המתנה מהירה שיש בה תחלופה גבוהה של אנשים, ניתן להניח ספסלי המתנה מעוצבים ממתכת.

עמדות עבודה ארגונומיות
שעות העבודה בישיבה מול מחשב הולכות ועולות, ואיתן החשיבות של נוחות ארגונומית מקסימלית בעמדת העבודה, לשמירה על בריאות העובדים ועל רווחתם.
יש להקפיד לבחור כסא מחשב אורטופדי בעל מערכות ארגונומיות כגון: כיוון גובה ועומק המושב, שינוי זווית המשענת, תמיכה לומברית, וידיות מתכווננות.
מומלץ לבחור בשולחן מחשב בעל יכולת כיוונון גובה, המאפשר גם עבודה בעמידה, שכן ישיבה רציפה לאורך שעות רבות באופן קבוע (נקראת גם תופעת היושבנות) עלולה להזיק לבריאות.

פינות מנוחה ורגיעה
רצוי לשלב באיזורים הציבוריים של המשרד פינות מנוחה, אשר יאפשרו לשבור את השיגרה להתרעננות קצרה, כמו גם התרועעות עם קולגות מהעבודה באווירה נעימה ועל כורסאות או ספות נוחות. פינות מנוחה אלו יגבירו את האנרגיות, היצירתיות ושביעות רצון העובדים ממקום העבודה, ואף יתרמו לעיצוב המשרד.

על דרכים נוספות לשיפור היצירתיות במשרד ניתן לקרוא פה

מקומות אחסון במשרד
מקומות האחסון במשרד צריכים להיות מותאמים לנפח הניירת והציוד הנדרש, כאשר הכלל אומר שתמיד עדיף יותר מדי מקומות אחסון, מאשר פחות מדי… בהתאם ניתן לשלב גם ספסל אחסון המאפשר לכם ליצור מקום ישיבה בשילוב מקום אחסון נסתר. זה מקום מצוין להניח בו דברים אישיים של העובד, כמו התיק הפרטי לדוגמא.

ריהוט עבור הקפיטריה או המטבחון – יותר מסתם ארוחה
המטבחון, או הקפיטריה, במשרד אינם משמשים רק למטרות פונקציונליות, אלא משמשים גם מקום מנוחה מנטלית ממטלות העבודה, והתרועעות עם חברים מהעבודה. לכן רצוי לרהט את החלל באופן מזמין וצבעוני (צבע צהוב למשל, ידוע כמגביר תיאבון). חשוב לוודא שהכסאות נוחים גם לישיבה ממושכת, ששולחנות הקפיטריה גדולים מספיק כדי להימנע מצפיפות יתר, ושהתאורה במקום חזקה מספיק כדי לראות היטב את האוכל. מומלץ חנצל תאורה טבעית, אך במידה ואין כזו בנמצא – העדיפו תאורה חמימה יותר, למשל – אורות לד, והימנעו מאורות פלורוסנט אשר פחות מחמיאים למזון.

לסיכום
להשגת אפקטיביות מקסימלית יש להתייחס לכל איזור במשרד בפני עצמו ולרהט אותו בהתאם הייעודים העיקריים שלו. דין פינת המתנה, אינו כדין עמדת עבודה וכן הלאה. חלוקת המשרד לאיוזרים מוגדים וריהוט כל אחד מהם בהתאמה מדוייקת ליעודיו יעלה את הפרודוקטיביות ושביעות הרצון של עובדי המשרד ויגוון את העיצוב והאווירה.
לפרטים נוספים מוזמנים להתייעץ עם המומחים של 2sit אשר ישמחו לסייע לכם בהתאמת הריהוט המתאים לכל אזור ואזור במשרדכם.