גולש/ת יקר/ה, הדפדפן בו את/ה גולש/ת (internet explorer) אינו מעודכן ואינו נתמך יותר. אתר זה נבנה בהתאמה לתצוגה בדפדפנים מודרניים. למידע נוסף ולשדרוג הדפדפן, לחץ/י כאן 
השימוש בדפדפן מיושן עלול לפגוע בחוויית הגלישה ולחשוף את המשתמש בו לסיכוני אבטחה חמורים, ומומלץ לעדכן בהקדם האפשרי.

כיצד לבחור בשולחן המשרדי המתאים עבורך

קודם כל הנוחות

רוב העובדים במשרד מבלים את עיקר יומם בישיבה על כסא מחשב אל מול השולחן העבודה. לכן חשוב להשקיע בשולחנות משרדיים איכותיים, אשר יאפשרו עבודה נוחה ואפקטיבית.

שולחן איכותי יספק נוחות מקסימלית ויאפשר הגעה בטווח יד ובקלות לפריטי ציוד הנדרשים במהלך העבודה השוטפת. 

רצוי לבחור בשולחן משרדי מתכוונן המאפשר שינוי של גובה השולחן, ואף מאפשר לעבוד בעמידה ובכך להימנע מישיבה ממושכת העלולה להזיק לבריאותנו.

כמו כן חשוב שהשולחן המשרדי יהיה עשוי מחומרים איכותיים ועמידים וברמת גימור גבוהה, אשר יאפשרו שימוש יעיל לאורך שנים (זה גם אקולוגי יותר!).

אבל מבלי להתפשר על הנראות

בהיותו אלמנט מרכזי ובעל נוכחות בכל משרד, חשוב שהשולחן המשרדי ישתלב באופן טבעי בעיצוב ואווירת המשרד. כך למשל רוב חברות ההייטק יעדיפו שולחנות משרדיים מודולריים ומודרניים המשדרים דינאמיות וקידמה, בעוד שבמשרד עו"ד ייתכן ויתאים יותר שולחן עבודה מסיבי מעץ, המשדר יוקרה ואמינות.

בנוסף חשוב להתאים את השולחן גם לכסא שיתלווה אליו. כך למשל רצוי לוודא שהשולחן המשרדי מספיק גבוה כך שידיות כסא מחשב או כסא מנהלים סטנדרטי יוכלו להיכנס מתחתיו במידת הצורך (ברוב המקרים מעל לגובה של 75 ס"מ, אם כי זה לא מחייב). 

בתכנון נכון וקצת תעוזה, השולחן המשרדי אף יכול לתת את הטון העיצובי המרכזי של חלל המשרד, למשל על ידי שימוש בצבעוניות או בעימוד לא שגרתיים. בהחלט שווה לשקול את העניין!

שולחנות משרדיים מודולריים

נקודה נוספת וחשובה שיש לתת עליה את הדעת בסביבת העבודה הדינאמית של היום היא מודולריות הריהוט.

סידור שולחנות העבודה במשרד משקף את הצרכים הנוכחיים של העסק, אולם צרכים אלו יכולים להשתנות במהירות – כך למשל צוותי עבודה מוקמים ומתפרקים בהתאם למשימות העומדות על הפרק.

שולחנות עבודה משרדיים מודלוריים יאפשרו לך להתאים את עמדות העבודה בקלות ובנוחות, בהתאם לצרכים ולמשימות העומדים כעת על הפרק – העדיפו שולחנות הניתנים להזזה בקלות (יש כיום גם שולחנות עם גלגלים הניתנים לקיבוע), ואשר ניתן להצמיד אותם זה לזה ליצירת שולחן גדול יותר במידת הצורך.


שולחנות מודולריים
שולחנות מודולריים, הניתנים להצמדה בקלות, מאפשרים גמישות גדולה יותר ושינויים לפי הצורך. מתוך פרוייקט PURPLE – בית תוכנה.

גם המקום הנידרש בעמדת העבודה עצמה הינו דינאמי ונתון לשינויים, למשל במקרים של הוספת ציוד חדש התופס מקום נוסף בשולחן העבודה. לכן מומלץ לבחור מראש בשולחן משרדי אשר קיימות עבורו הרחבות במידת הצורך כגון: שלוחות הרחבה, יחידות מגירות, ארונות משרדיים, מחיצות ועוד.

כלל האצבע בריהוט ביתי רלוונטי על אחת כמה וכמה גם בריהוט משרדי – תמיד עדיף שיהיה עודף מקומות אחסון מאשר מחסור בהם.

ריהוט משרדי מבית טוב

2sit הינה חברה ישראלית וותיקה ומוערכת בתחום הריהוט המשרדי, בדגש על ריהוט משרדי מודולרי, כסאות משרדיים מעוצבים וארגונומיים ואביזרים נילווים.

לקוחותינו נהנים מיעוץ אישי להתאמת הריהוט לצרכיהם מבחינה עיצובית, ארגונומית וכמותית, ומליווי מלא של הפן הלוגיסטי, אספקת הריהוט והרכבתו בבית העסק לפי הלו"ז הנידרש.