גולש/ת יקר/ה, הדפדפן בו את/ה גולש/ת (internet explorer) אינו מעודכן ואינו נתמך יותר. אתר זה נבנה בהתאמה לתצוגה בדפדפנים מודרניים. למידע נוסף ולשדרוג הדפדפן, לחץ/י כאן 
השימוש בדפדפן מיושן עלול לפגוע בחוויית הגלישה ולחשוף את המשתמש בו לסיכוני אבטחה חמורים, ומומלץ לעדכן בהקדם האפשרי.

איך לבחור כסא משרדי

כסא משרדי אורטופדי הוא כנראה פריט הריהוט המשרדי החשוב ביותר בכל משרד. התמיכה שהוא מספק מאפשרת לנו לעבוד בנוחות, והמראה האלגנטי שלו מסייע לנו ליצור את הרושם הנכון עבור המבקרים והעובדים במשרד.

כאשר בוחרים כסא משרדי חדש חשוב לשים לב למספר דגשים:

1. תכונות ארגונומיות מתקדמות

כיסא משרדי נדרש בראש ובראשונה לספק תמיכה ונוחות מרבית למשתמש בו. לכן חשוב לבחור בספק בעל מגוון רחב של כסאות משרדיים אורטופדיים עם תכונות ארגונומיות מתכווננות מתקדמות, להתאמה מקסימלית לכל אדם.

לפניכם התכונות הארגונומיות העיקריות שלא מומלץ לוותר עליהן:

  • תמיכה לגב: ישיבה ממושכת מפעילה לחץ על חוליות עמוד השדרה, ואם אנחנו לא מקפידים על תנוחת ישיבה נכונה עם תמיכה מספקת לגב, סביר להניח שנחווה כאבי גב תכופים. כיסא מחשב אורטופדי עם מנגנון תמיכה לומברית יסייע לנו לשמור על תנוחת ישיבה בריאה ויספק תמיכה נדרשת לאזור הגב התחתון.
  • משענת גב מתכווננת: מבנה הגב שונה מאדם לאדם, ולכן גם התמיכה הדרושה לנו משתנה. 2sit מכירה בכך ומציעה משענת גב מתכווננת להתאמה מרבית לכל משתמש.
  • מנגנון נדנוד סנכרוני: כדי לשמור על בריאותנו הכללית, ובריאות הגב בפרט, הגוף שלנו נדרש לנוע. התנועה מאפשרת לנו לשחרר את השרירים, להגביר את זרימת הדם בגוף ולהפחית מנזקי היושבנות (כגון: השמנה, סכרת, ועוד). כאשר הכיסא המשרדי כולל מנגנון נדנוד סנכרוני, ניתן ליהנות מתנועתיות רבה יותר גם בעת ישיבה ממושכת, ולהתאים את עוצמת הנדנוד למשקל היושב לקבלת נדנוד בעל התנגדות אולטימטיבית. 
  • תמיכה לזרועות הידיים: כדי להימנע ולהפחית ככל הניתן נזקים לכף היד, חשוב להתייחס גם למנח של הידיים – כאשר ההמלצה היא לשמור על קו ישר של כף היד עם האמה (כלומר, להימנע מכיפוף כלפי מעלה או כלפי מטה של כף היד בעת העבודה).
    לכן, כיסא משרדי איכותי יכלול בדרך כלל גם משענות לזרועות הידיים, הניתנות לכוונון להתאמה מרבית. בנוסף, משענות הידיים גם תומכות במשקל הידיים ובכך מסייעות להפחית את העומס על הכתפיים, השכמות והגב.

2. העדיפו מותג ישראלי שמעצב בשבילכם

הבחירה בכסאות משרדיים תוצרת הארץ אינה רק עניין של אידאולוגיה. מותג ישראלי מכיר היטב את קהל היעד הישראלי ומעצב את המוצרים שלו בהתאמה מלאה לצורכי הקהל המקומי:

  • התאמה לשוק העבודה המקומי: מבין כלל התעשיות הקיימות בה, ישראל הפכה בין היתר למעצמת היי-טק. עובדה זאת מתקיימת לא רק בזכות ההון האנושי האיכותי שקיים כאן, אלא גם בזכות מוסר העבודה המחמיר שלנו המלווה גם בשעות עבודה ארוכות. בשל כך קיימת חשיבות הרבה להתאמת כסא משרדי ארגונומי התומך בגוף לאורך זמן, לישיבה ממושכת מול שולחן עבודה ומחשב, בין אם זה בתחום ההייטק ובין אם בתחומים אחרים אשר מצריכים ישיבה ממושכת. 
  • התאמה לאקלים הישראלי -הקיץ במדינתנו הקטנה הוא חם, חם מאוד. לכן חשוב לבחור בכסא המותאם לתנאי האקלים בישראל בעל ריפוד סופג זיעה, או משולב בד רשת נושם המעודד נידוף זיעה.
  • עיצוב וגיוון המותאמים לטעם הישראלי: בשנים האחרונות עולה החשיבות של כיסאות משרדיים מעוצבים במראה חדשני ובמגוון רחב של דגמים, צבעים וחומרים. עבודה מול יצרן כסאות משרדיים ישראלי מאפשרת גמישות גדולה יותר בהתאמת עיצוב הכסא (סוג וגוון הריפוד, שילבו ידיות, גלגלים וכד') לצרכי המשרד. חברת 2sit מציעה קולקציה עשירה במיוחד של דגמי כסאות משרדיים כגון: כסאות מחשב, כסאות מנהלים, כסאות אורח ועוד, שנועדה לתת מענה לצרכים שונים ולסביבות עבודה שונות, ומותאמים במיוחד להעדפות העיצוב של הקהל הישראלי.


איך בוחרים כסא משרדי
2sit – כסאות מבית טוב


3. מגוון בדי הריפוד

היתרון המרכזי של בחירת מותג ישראלי הוא האפשרות להתאים את בד הריפוד לאקלים הישראלי ולסביבת העבודה. לשם כך 2sit מציעה אפשרויות ריפוד נרחבות במגוון חומרים וצבעים, המאפשרים יצירת כסא משרדי מעוצב בהתאם לצרכי ללקוח.

בדים נושמים: כיסאות אלו מותאמים לקיץ הישראלי ומגעם נעים. יתרון נוסף הוא ריבוי הגוונים של בד הריפוד, המאפשר לשלב אותם באופן אופטימלי עם הצבעים המובילים של המשרד וסגנון העיצוב שלו.

גב רשת: לצד ריפוד מושב הכיסא, קיימת גם אפשרות לבחור במשענת גב מרשת בדגמים מסויימים של כסאות מחשב או כסאות מנהלים. גב רשת מאפשר אוורור מקסימלי ויכול להתאים לכל סביבת עבודה.

ריפוד עור: לצד ריפודי הבד, ניתן לבחור כסאות משרדיים בעלי ריפוד עור. ריפוד מסוג זה מסייע ליצור מראה יוקרתי ומרשים, ויש לו יתרונות נוספים; העור ניתן לניקוי בקלות יחסית ובזכות האיכות הגבוהה שלו הכיסא ישמש אתכם היטב לאורך שנים.

ריפוד דמוי עור: עבור מי שאוהב את המראה האקסקלוסיבי וקלות הניקוי של העור, אך אינו מעוניין בעור אמיתי, ניתן לבחור בריפוד דמוי עור. ריפוד זה יספק חוויית שימוש נוחה ונעימה תוך שמירה על נראות מרשימה.


כסאות משרדיים אורטופדיים ומעוצבים גם לפינת העבודה בבית

כסאות משרדיים מוצאים היום את מקומם גם בבית, עם המעבר של רבים מאתנו לעבודה מרחוק וישיבה ממושכת מול המחשב.

התאמה בין הכיסא לבין השולחן: בעת יצירת פינת העבודה בבית, מומלץ לבחור שולחן משרדי וכיסא באותו הזמן. שילוב נכון של השניים יאפשר לכם ליצור סביבת עבודה בעלת מראה נאה ואחיד, תוך הקפדה על נוחות מרבית.

חומרי גלם איכותיים: כאשר אנחנו בוחרים רהיטים לבית הפרטי שלנו, חשוב לנו לבחור בפריטי ריהוט שילוו אותנו לאורך שנים. לשם כך חברת 2sit מייצרת כסאות משרדיים מעוצבים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, תוך מתן תשומת לב לתהליך קפדני של בקרת איכות.

בחברת 2sit תוכלו למצוא מבחר כסאות משרדיים מעוצבים המשלבים בהצלחה בין שני עקרונות אלו – נוחות מקסימלית עם עיצוב חדשני ומרשים.


חברת 2sit מציעה מבחר גדול של כסאות משרדיים, המתאימים למטרות שונות ולצרכים מגוונים. הצוות המקצועי של 2sit ישמח להציג בפניכם את המבחר הקיים וללוות אתכם בתהליך בחירת הדגם המתאים עבורכם.
מוזמנים  ליצור קשר בטלפון 03-6138844, או באמצעות טופס הפניה באתר.