גולש/ת יקר/ה, הדפדפן בו את/ה גולש/ת (internet explorer) אינו מעודכן ואינו נתמך יותר. אתר זה נבנה בהתאמה לתצוגה בדפדפנים מודרניים. למידע נוסף ולשדרוג הדפדפן, לחץ/י כאן 
השימוש בדפדפן מיושן עלול לפגוע בחוויית הגלישה ולחשוף את המשתמש בו לסיכוני אבטחה חמורים, ומומלץ לעדכן בהקדם האפשרי.

טרנד בתאוצה: מערכות ישיבה מודולריות

בחירת רהיטים עבור ביתנו עלולה להוות כמשימה מורכבת. מדובר על מספר חדרים שיש להתאים עבורם ספות, גופי תאורה, ארונות, מיטות ועוד. הסלון לדוגמא, הינו החדר המרכזי בביתנו שבו אנו מבלים את זמן האיכות עם משפחתנו, אירוח חברים ומשמש כאזור נוחות שמאפשר לנו להירגע לאחר יום עבודה ארוך.

השוק רווי ועמוס במותגים שונים שמציעים כורסאות וספות באיכויות שונות ובטווח מחירים נרחב. אחד הטרנדים הלוהטים ביותר בשנים האחרונות הינו קניית מערכות ישיבה מודולריות שמשלבות בתוכן קו עיצובי, נוחות מרבית ובנוסף האפשרות להזיז את מערכת הישיבה ממקום אחד לאחר.

גם עולם הריהוט המשרדי החל להבין את הפוטנציאל הגלום במערכות ישיבה מסוג זה, וניתן להבחין בחללי עבודה (בעיקר בתחום ההייטק) ומשרדים שמספקים אזורי נוחות שניתנים לפירוק והרכבה בכל חלקי המשרד. עבור חללי עבודה ומשרדים מדובר על השקעה נבונה ובעלת ערך רב והשימוש ברהיטים מודולאריים צובר תאוצה באופן שאינו משתמע לשני פנים.

הנה 6 יתרונות משמעותיים למערכות הישיבה המודלאריות:

  • גודל מדויק – עם חלוקה מודולארית של מערכת הישיבה תוכלו לקבל גודל אופטימלי. כאשר אתם מנסים לארגן את הרהיטים בחלל החדר שבו המרחב מוגבל, לעיתים קרובות אתם תאלצו לעבור מכשולים כגון פינות החדר וחלונות למיניהם. באמצעות חלוקה מודולארית של הריהוט, תוכלו לפתור את הבעיות הללו בקלות רבה. תכנון נכון יאפשר לכם להציב ולהתאים מערכות מודולאריות במקום בו ספה רגילה איננה מתאימה וכתוצאה מכך תנצלו את המרחב הפיזי באופן מדויק.
  • גמישות ונגישות – הפונקציונאליות האדירה שמערכות אלה מציעות, יאפשרו לכם להזיז את החלקים הרצויים בעת הצורך ולארגן את החלל בצורה שונה כל פעם מחדש. תוכלו לנתק את חלקי הסה, המשענת וכמובן הכריות השונות.
  • נוחות מקסימאלית – חלוקה מודולארית לא נועדה בכדי שנוכל לשבת בלבד. לפעמים נרצה לשכב לנוח, לקבל אורח שיוכל לישון אצלנו ואפילו סתם להירדם ברוגע מול הטלוויזיה. מערכות מסוג זה מציעות את הפתרון האידיאלי עבורכם וכמובן שתוכלו לבחור את סוג הבד בכדי שינעים את זמנכם כאשר אתם ישנים.
  • עוברים דירה או משרד בקלות – כאשר אנו עוברים דירה, או משרד, אחד המכשולים הגדולים ביותר שניצבים בפנינו הוא הזזת הרהיטים הגדולים והובלתם למקום החדש. כתוצאה מכך, אנו עדים לתופעה שאנשים רבים משליכים את הספות הישנות ורוכשים חדשות, לא מפני הצורך אלא בגלל העלויות הנדרשות ולכן משתלם להם לרכוש ריהוט חדש. בעזרת מערכות ישיבה מודולאריות לא תאלצו לבצע רכישה מחודשת בכל פעם שתחליטו לעבור דירה.
  • עלויות החלפה – בלאי ברהיטים מעת לעת הינו שכיח עקב מעברי דירה או סתם טעויות אנוש. בניגוד לספות קבועות, רהיטים מודולאריים מאפשרים לכם להחליף את החלק שנפגע בלבד. לכן, העלות תהיה קטנה משמעותית ביחס להחלפת ספה שלמה.
  • עיצוב ורסטילי – בניגוד למילויים וכיסויים קבועים שנמצאים בספות הקבועות, בכל הנוגע למערכות המודולאריות אנו יכולים בקלות לקבוע את הקו העיצובי כל פעם מחדש. לדוגמא, מערכת שניתן להצמיד אליה חלק מצד ימין או שמאל, מאפשרת לכם לעצב את הבית כאוות נפשכם ובכל זמן נתון.

אז זכרו, אם אתם מעוניינים לרכוש ריהוט חדש – בים אם ריהוט משרדי או ריהט ביתי, כדאי לבדוק מערכות ישיבה מודולאריות, להתרשם מהעיצובים השונים והנוחות ולאחר מכן לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.