גולש/ת יקר/ה, הדפדפן בו את/ה גולש/ת (internet explorer) אינו מעודכן ואינו נתמך יותר. אתר זה נבנה בהתאמה לתצוגה בדפדפנים מודרניים. למידע נוסף ולשדרוג הדפדפן, לחץ/י כאן 
השימוש בדפדפן מיושן עלול לפגוע בחוויית הגלישה ולחשוף את המשתמש בו לסיכוני אבטחה חמורים, ומומלץ לעדכן בהקדם האפשרי.

ריהוט אנטיבקטריאלי

אחד מהשינויים הגדולים ביותר שהתרחשו עם התפרצות מגפת הקורונה הוא המודעות ההולכת וגדלה לחשיבות השמירה על ההיגיינה – הן ברמה האישית והן בצריכת מוצרים המספקים הגנה מפני מחוללי מחלה שונים. 
כיום, נדמה כי כולנו מודעים היטב לקיומם של בקטריות, פטריות ונגיפים והסכנות הטמונות בהם. לעיתים קרובות, מחוללי המחלה מדבקים באמצעות מגע עם משטחים שונים, לרבות רהיטים, אשר באופן טבעי מהווים כר פורה להתפשטותם.

​ריהוט אנטיבקטריאלי - פיתוח חדשני במלחמה נגד נגיפים

על מנת לצמצם התפשטות של גורמי מחלות דרך פריטי ריהוט משרדי שונים, 2sit פתחה מחלקה המיישמת שימוש בבד אנטיבקטריאלי המכיל חומרים אשר דוחים וירוסים ובקטריות הגורמים לזיהומים.  מדובר למעשה ברכיב המוטמע בבד הטקסטיל ומספק הגנה מפני פתוגנים שונים, אשר מומתים, או הופכים לבלתי אקטיביים, במגע עם הבד. 
באופן טבעי, ברגע שבו הבד מוטמע ברהיט – בין אם מדובר בכורסאת המתנהכסא מחשבכסא מנהלים, או כל כסא משרדי אחר – הוא מספק את שכבת ההגנה הנחוצה כל כך מפני נגיפים שונים. חשוב לציין כי בנוסף להגנה שהבד האנטיבקטריאלי מספק מפני התפשטות חיידקים, הוא עמיד בפני שטיפה (לפי מחקרים שנעשו – גם לאחר 100 שטיפות הרכיבים האנטיבקטריאליים נשארו ללא שינוי) ואינו נפגם. בנוסף לכך, הרכיבים האנטיבקטריאליים אינם נודדים במגע עם העור ולפיכך אין נזקים בריאותיים הכרוכים במגע עם הבד.

הגנה אפקטיבית במיוחד

לפי בדיקות שנערכו, החיידקים הבאים במגע עם בד אנטיבקטריאלי מצטמצמים ביותר מ-99 אחוז בהשוואה למוצרי טקסטיל אחרים. אין פלא אם כך שבעשר השנים האחרונות נערך שימוש בבד אנטיבקטריאלי בריהוט בתי חולים ומרפאות רבות ברחבי הארץ, והיה זה אך עניין של זמן שניישם זאת במוצרי הישיבה שלנו.

ריהוט אנטיבקטריאלי - לא רק קורונה

הבד האנטיבקטריאלי מספק הגנה מאינספור מחוללי מחלות שונים אשר מתפשטים באמצעות משטחים. גם במרחב הציבורי הסטרילי ביותר יכולים להתפשט חיידקים ונגיפים שונים העלולים לגרום לנזק בריאותי. מיותר לציין כי בסביבת העבודה, בה הרהיטים השונים משמשים כמויות גדולות של אנשים במהלך היום, אנשים רבים נדבקים במחלות ויראליות מסוגים שונים.
לפיכך, רהיטים בהם מוטמע בד אנטיבקטריאלי ואנטי ויראלי יכולים לצמצם באופן משמעותי הדבקה מאינספור נגיפים וזיהומים שונים – החל מנגיף הקורונה ועד לשפעת.