גולש/ת יקר/ה, הדפדפן בו את/ה גולש/ת (internet explorer) אינו מעודכן ואינו נתמך יותר. אתר זה נבנה בהתאמה לתצוגה בדפדפנים מודרניים. למידע נוסף ולשדרוג הדפדפן, לחץ/י כאן 
השימוש בדפדפן מיושן עלול לפגוע בחוויית הגלישה ולחשוף את המשתמש בו לסיכוני אבטחה חמורים, ומומלץ לעדכן בהקדם האפשרי.

דאגו לעובדים שלכם – השקיעו בכיסאות משרדיים איכותיים

בעת המודרנית, כמעט בכל עסק או חברה נדרשים העובדים לעבוד בסביבה שמצריכה ישיבה ממושכת. זה בהחלט נעים לעבוד בישיבה וליהנות ממיזוג האוויר, אך לא כולם מודעים לבעיות הבריאותיות שעלולות להיווצר כתוצאה מישיבה ממושכת, כל עוד לא יודעים להעניק את תנאי הישיבה הנכונים. אם תדאגו לעובדים שלכם ותרכשו להם כיסאות משרדיים נוחים – הם יוכלו להשיב לכם בעבודה טובה ויעילה יותר.

עבודה משרדית ממושכת

סביבות העבודה המשרדיות אמנם מעניקות תנאים נוחים, אך עלולות ליצור בעיות שונות כאשר העובדים לא משתמשים בכיסאות נוחים. כאשר העובד צריך לשבת על הכיסא ולעבוד מול מחשב במשך מספר שעות בכל יום, ובפרט כאשר הוא עשוי להמשיך לפעול בצורה דומה גם במסגרת הביתית, הוא עלול לסבול מבעיות בריאותיות שונות, אשר יזיקו לו ולאיכות העבודה שלו.

דאגה לבריאות העובדים

העובדים שלכם נמצאים תחת האחריות שלכם כל עוד הם מצויים בחללי עבודה של העסק. ישיבה ממושכת על כיסאות משרדיים לא נוחים עלולה להוביל לכאבים ולהתפתחות של בעיות אורתופדיות שונות ובלתי נעימות בעליל – הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. אלו יכולים להיות כאבי גב, בעיות בעמוד השדרה, דלקת שורש כף היד, היתפסות שרירי הצוואר – ועוד. כיסאות נוחים לעומת זאת ימנעו ברוב המקרים את הבעיות הללו מבעוד מועד ויקדימו תרופה למכה.

דאגה לעובדים – דאגה לאיכות העבודה

השקעה בכיסאות עבודה ארגונומיים איכותיים ונוחים תדאג באופן עקיף לא רק לבריאות העובדים, אלא גם לאיכות העבודה שהם מבצעים. אין ספק שכאשר העובד לא סובל מכאבים והוא מקבל את התנאים לשבת בצורה נוחה – הוא יכול לבצע עבודה טובה ויעילה יותר. לא פחות חשובה מכך היא העובדה שהוא יוכל לבצע את העבודה שלו זמן רב יותר ברצף ועל פני כל שעות יום העבודה. כיסא משרדי איכותי ונוח מונע עייפות ועוזר לעובד להתרכז, להתמקד ולגלות ערנות. חשוב לציין שמעבר לאפשרות הפרקטית לשפר את תפוקת העובד על ידי הענקת תנאי עבודה נוחים, הוא ללא ספק יעריך את ההשקעה שלכם ויוקיר לכם תודה על כך, דבר אשר יועיל עוד יותר לתפוקה הכללית שלו. בשורה התחתונה – עובד מרוצה ושמח הוא עובד טוב יותר.

התאמה אישית

מעבר לאיכות הכללית של הכיסאות, חשוב לרכוש כיסאות משרדיים המתאימים לסביבת העבודה שלכם מבחינה עיצובית וארגונומית. יש הבדל משמעותי בין כיסאות לחדרי ישיבותכסאות מנהליםכסאות מחשב וכסאות לפינות המתנה. כמובן שגם בתוך כל קטגוריה ניתן למצוא מגוון אופציות הנבדלות האחת מהשנייה בפונקציות, במאפיינים, בריפוד ובמימדים שלה. חברתנו תוכל להתאים לכם כיסאות שמתאימים הן לגוף היושב, הן לסביבת העבודה והן לאופי הארגון. פנו אלינו בהקדם לקבלת התאמה אישית מלאה לצרכים של החברה שלכם. העובדים שלכם יאהבו את זה.