גולש/ת יקר/ה, הדפדפן בו את/ה גולש/ת (internet explorer) אינו מעודכן ואינו נתמך יותר. אתר זה נבנה בהתאמה לתצוגה בדפדפנים מודרניים. למידע נוסף ולשדרוג הדפדפן, לחץ/י כאן 
השימוש בדפדפן מיושן עלול לפגוע בחוויית הגלישה ולחשוף את המשתמש בו לסיכוני אבטחה חמורים, ומומלץ לעדכן בהקדם האפשרי.

אל תתפשרו על פחות מזה – כך תבחרו כסא מנהלים נכון עבורכם

ממש כמו שולחן משרדי מכובד, מחשב וטלפון צמוד – כך גם אף משרד של מנהל לא שלם ללא כסא מנהלים שיפאר אותו ויאפשר לכם להעביר את יום העבודה העמוס בישיבה נוחה ונעימה. אם בדיוק פתחתם עסק חדש, קיבלתם קידום ועברתם למשרד מרווח יותר, או שפשוט ברצונכם לרענן את מראה החדר שלכם ולפנק את עצמכם בכיסא חדש, כדאי שתכירו מה חשוב לבדוק כשאתם מגיעים לבחור כסא מנהלים חדש.

אלו 5 הדברים שהכי חשוב לבדוק בבואכם לבחור כסא מנהלים:

יכולת התכווננות
כמעט כל כסא מנהלים יהיה מתכוונן במידה כזו או אחרת, אבל עבור עצמכם סביר להניח שתרצו משהו קצת יותר מתקדם. לכסאות מנהלים אידיאליים אמורים להיות לא פחות מ-5 אפשרויות כוונון, אבל תאמינו או לא – יש כאלו שאפילו מגיעים ל-14. ממש לא חייבים להגיע לרמה שכזאת, אבל בכל מקרה בבואכם לקנות כיסא חדש, מומלץ לבדוק עד כמה הוא מתכוונן והאם הכיוונונים הארגונומיים שהוא מציע מתאימים עבורכם.

תמיכה איכותית לעמוד השדרה
כאבי גב קשים, שמתפתחים כתוצאה מישיבה ממושכת בתנוחה לא נכונה במהלך יום עבודה ארוך, הם לא דבר נדיר בכלל. לכן כל כסא מנהלים איכותי מציע תמיכה לגב התחתון כדי למנוע את הבעיות, אבל אם אתם רוצים כיסא מנהלים איכותי באמת – חפשו אחד שמציע תמיכת גב לומברית מתכווננת שתוכלו לכוון על פי צורת עמוד השדרה שלכם ובהתאמה למבנה הגוף שלכם.

גלגלים המתאימים למשרד שלכם
כיום כסאות מנהלים עם גלגלים זה עניין די סטנדרטי – אבל כדאי שתוודאו שבכיסא שאתם רוצים לרכוש בסיסי הגלגלים בנויים היטב ומתאימים לתזוזה חלקה על גבי רצפת המשרד שלכם. יש כסאות שבהם בסיסי הגלגלים קשים ומתאימים להחלקה קלה בעיקר על גבי שטיח, כך שאם המשרד שלכם מכוסה שטיחים כדאי לכם ללכת על אלו, אך אם לא מומלץ לבחור בכיסאות עם גלגלים שלהם תנועה חלקה ונעימה יותר על גבי מרצפות. 

טווח תנועה רחב
עד כמה שהגלגלים מהווים גורם חשוב בבחירת הכיסא, יכולת הסיבוב ההיקפי שלו היא קריטית ומהותית באותה המידה, אם לא אף יותר. אם הכיסא שלכם לא מסתובב כמו שצריך, אז הגוף שלכם יצטרך לעשות זאת – ואם אתם נעים וזזים במהלך היום, לוקחים דבר מה מפה, משהו אחר משם – המאמץ המיותר עלול לעלות לכם בתשישות ובשרירים תפוסים. לכן חשוב לוודא שלכיסא שאתם רוכשים יש טווח תנועה רחב ולא מוגבל, ושהוא מסוגל לנוע על צירו כמו שצריך.
ריפוד המתאים לכםבחירת ריפוד מתאים לכסא המנהלים שלנו היא ממש כמו לבחור בד מתאים לחליפה החגיגית שלנו – אתם צריכים לבחור לא רק את מה שנראה הכי יפה בעינכם, אלא גם את מה שהכי נושם ונוח לכם; כמו שבחליפה אתם לא רוצים לחוש חנוקים ולהזיע, כך גם בכל מה שקשור לכיסא כדאי לבחור ריפוד שנעים לכם לשבת עליו ולא גורם לכם לגרד או להזעה.

לסיכום – איך תדעו איזה כסא מנהלים באמת מתאים לכם?

בסופו של דבר, ויחד עם כל מה שאמרנו עד כה, כשאתם באים לבחור את כיסא המנהלים החדש שלכם, פשוט אל תתפשרו – הכיסא בו אתם בוחרים צריך להרגיש כאילו הוא מתאים עבורכם כמו כפפה ליד. לא צריכות להיות שום אי נעימויות, שום פערים בין הציפיות למציאות; הכיסא הנבחר צריך להיות כזה שלאחר שהתיישבתם עליו אתם באמת מרגישים שאתם לא רוצים לקום ממנו עוד.
מבחר ענקי של כסאות מנהלים איכותיים, ממנו תוכלו לבחור את זה שבאמת מתאים לכם לפי כל הכללים והפרמטרים שהזכרנו, תמצאו בקטלוג כסאות מנהלים באתר שלנו. מומלץ באותה הזדמנות להתחדש גם עם ריהוט משרדי משלים. בהצלחה!